Treceți la conținutul principal

Conferința de e-Learning CNIV 2018 dedicată Centenarului Marii Uniri


44825756_1083519631815947_8956921946667220992_n
Comitetul de organizare CNIV & ICVL 2018 și întreaga comunitate CNIV mulțumesc conducerii Universității “1 Decembrie 1918” din Alba Iulia și Facultății de științe exacte și inginerești, în special doamnei Decan Conf. univ. dr. Corina Rotar și domnului Lect. univ. dr. Ovidiu Domșa, pentru colaborarea excelentă în succesul celor două evenimente dedicate centenarului Marii Uniri.
În perioada 26-27 octombrie 2018, s-a desfășurat la Universitatea “1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, în parteneriat cu Universitatea din București, cea de-a XVI-a Conferință Națională de Învățământ Virtual (CNIV) dedicată Centenarului Marii Uniri din anul 1918. Vineri, 26 octombrie, începând cu ora 14:30, în Aula Magna a Universității “1 Decembrie 1918” din Alba Iulia a avut loc Sesiunea specială – 16 ani de CNIV “Instrumente digitale pentru profesori, studenți și elevi în învățare și formare”.

Așa cum s-a procedat până în prezent, prin tradiție, lucrările conferinței au fost tipărite în volumul CNIV 2018 și postate pe site-ul conferinței în format pdf, autorii și participanții primind gratuit volumul. Lucrările volumului CNIV 2018 pot fi accesate și online la adresa http://c3.icvl.eu/papers2018/index.htm.


http://mvlada.blogspot.com/2018/10/volumul-cniv-2018-issn-1842-4708.html

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Maître Gims - Malheur, Malheur

Octombrie 2017

Octombrie 2017  -  Subiectul lunii:  Managementul clasei de elevi Managementul clasei este definit ca abilitatea cadrului didactic de a planifica și organiza activitățile clasei astfel încât să asigure un climat favorabil învățării. Prin managementul clasei se urmărește prevenirea comportamentelor disruptive, pe de o parte, și rezolvarea problemelor comportamentale apărute, pe de altă parte. Obiectivul final al managementului clasei este formarea la elevi a unor abilități de autoreglare a comportamentului. Într-o primă fază, controlul comportamentului este extern (cadre didactice, părinți, colegi), pentru ca apoi, prin interiorizarea unor reguli și modele, să devină autonom.    Idei pentru managementul clasei: -Studiul cărților profesionale care se concentrează pe tema managementului clasei. -Utilizarea de postere ce conţin regulile clasei. -Stabilirea unor rutine clare și previzibile care să ajute la păstrarea lucrurilor în sala de clasă. -Crearea unui colectiv unit de elev

Septembrie 2017

  Septembrie 2017  - definirea conceptului de mentor S-a folosit Padlet :  https://padlet.com/arghir_daniela/ceesteunmentorbun