Treceți la conținutul principal

Noiembrie 2017

Noiembrie 2017 - Subiectul lunii: Proiectarea didactică
Proiectarea înseamnă relaționare între conținut, obiective și strategii de instruire și autoinstruire și strategii de evaluare, conținutul fiind operatorul principal în instruire. Activitatea de proiectare didactică se finalizează cu elaborarea unor instrumente de lucru utile cadrului didactic – planul tematic și proiectele de activitate didactică / lecție, mergând până la secvența elementară de instruire. 


Videoconferință 7 noiembrie 2017 - Eeveniment INDUCAS! 
video-conferință unde invitat ca expert a fost moderatorul comunității cadrelor didactice stagiare din România în cadrul programului INDUCAS, Cristina Nicolăiță a avut loc pe platforma Adobe Connect (ghid aici: https://www.youtube.com/watch?v=h4pXSArxyRkmarți 7 noiembrie 2017 de la ora 19.
S-a discutat despre comunitatea INDUCAS a profesorilor debutanți din România și despre structura paginilor de pe site-ul dedicat. De asemenea, profesorii mentori au fost invitați să contribuie și ei la anumite activități pentru debutanți (https://padlet.com/crist_nycol/respect) .
Înregistrarea poate fi urmărită pe Youtube :https://www.youtube.com/watch?v=Ysy7RZyrqGM  

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Maître Gims - Malheur, Malheur

Octombrie 2017

Octombrie 2017  -  Subiectul lunii:  Managementul clasei de elevi Managementul clasei este definit ca abilitatea cadrului didactic de a planifica și organiza activitățile clasei astfel încât să asigure un climat favorabil învățării. Prin managementul clasei se urmărește prevenirea comportamentelor disruptive, pe de o parte, și rezolvarea problemelor comportamentale apărute, pe de altă parte. Obiectivul final al managementului clasei este formarea la elevi a unor abilități de autoreglare a comportamentului. Într-o primă fază, controlul comportamentului este extern (cadre didactice, părinți, colegi), pentru ca apoi, prin interiorizarea unor reguli și modele, să devină autonom.    Idei pentru managementul clasei: -Studiul cărților profesionale care se concentrează pe tema managementului clasei. -Utilizarea de postere ce conţin regulile clasei. -Stabilirea unor rutine clare și previzibile care să ajute la păstrarea lucrurilor în sala de clasă. -Crearea unui colectiv unit de elev

Septembrie 2017

  Septembrie 2017  - definirea conceptului de mentor S-a folosit Padlet :  https://padlet.com/arghir_daniela/ceesteunmentorbun