Tema lunii ianuarie- Disfuncționalități în sala de clasă
Tema lunii februarie -Evaluarea și notarea elevilor
Instrumente web utile în proiectarea didactică și în procesul de predare-învățare:Un instrument web foarte util este Learning Designer care permite creare unui proiect de lecții propriu, dar și accesarea proiectelor create de alți profesori pe care le poți modifica sau folosi pentru inspirație. Există câteva materiale foarte bune în limba română pentru utilizarea TIC în educație:
TIC în educație - Inovaţie şi performanţă în dezvoltarea profesională acadrelor didactice din mediul urban
Dezvoltarea profesională a cadrelor didactice prinactivităţi de mentorat - Folosirea TICîn procesul de predare-învăţare
Utilizarea instrumentelor web 2.0 pentru învățare -Practica pentru proiectul TAFCITY -GHID
Tot în februarie, a avut loc Neconferință (5 februarie 2018). Prezentatorii sunt 10 mentori care au ales să ne împărtășească din gândurile, ideile, practicile lor. Înregistrarea poate fi accesată la:
https://www.youtube.com/watch?v=k1og1DL5rrk .
Tot în februarie: 17 februarie -Discuție pe Twitter cu tema Profesorii debutanți = Generația Z? Mentorii au fost invitați la o discuție Twitter, sâmbătă 17 februarie 2018 de la ora 18, folosind #inducasrochat. Tema: profesorii debutanți = Generația Z? Întrebări pe marginea cărora au avut loc discuțiile:Ce este, deci, Generația Z? Cine sunt tinerii din Generația Z?Sunt profesorii stagiari de astăzi reprezentativi pentru Generația Z? E de bine sau de rău (pentru noi toți - elevi, colegi de-ai lor din alte generații, ei înșiși, părinții elevilor...)?Cum am putea noi toți (profesori, elevi, părinți, comunitatea...) exploata caracteristicile Generației Z (= elevii, profesorii debutanți azi/acum) pentru o predare-învățare-evaluare de calitate?
Ultima temă a proiectului, Evaluarea și notarea elevilor Pentru evaluarea elevilor pot fi folosite și instrumente web 2.0. Există diverse aplicații care permit profesorilor să creeze teste online la care elevii pot răspunde folosind computere sau telefoanele mobile. Un instrument folosit de mine este Kahoot! Despre acest instrument puteți să vă informați aici:
http://c3.cniv.ro/?q=2017/news/folosirea-dispozitivelor-mobile-%C3%AEn-educa%C8%9Bie și :
Tema lunii februarie -Evaluarea și notarea elevilor
Instrumente web utile în proiectarea didactică și în procesul de predare-învățare:Un instrument web foarte util este Learning Designer care permite creare unui proiect de lecții propriu, dar și accesarea proiectelor create de alți profesori pe care le poți modifica sau folosi pentru inspirație. Există câteva materiale foarte bune în limba română pentru utilizarea TIC în educație:
TIC în educație - Inovaţie şi performanţă în dezvoltarea profesională acadrelor didactice din mediul urban
Dezvoltarea profesională a cadrelor didactice prinactivităţi de mentorat - Folosirea TICîn procesul de predare-învăţare
Utilizarea instrumentelor web 2.0 pentru învățare -Practica pentru proiectul TAFCITY -GHID
Tot în februarie, a avut loc Neconferință (5 februarie 2018). Prezentatorii sunt 10 mentori care au ales să ne împărtășească din gândurile, ideile, practicile lor. Înregistrarea poate fi accesată la:
https://www.youtube.com/watch?v=k1og1DL5rrk .
Tot în februarie: 17 februarie -Discuție pe Twitter cu tema Profesorii debutanți = Generația Z? Mentorii au fost invitați la o discuție Twitter, sâmbătă 17 februarie 2018 de la ora 18, folosind #inducasrochat. Tema: profesorii debutanți = Generația Z? Întrebări pe marginea cărora au avut loc discuțiile:Ce este, deci, Generația Z? Cine sunt tinerii din Generația Z?Sunt profesorii stagiari de astăzi reprezentativi pentru Generația Z? E de bine sau de rău (pentru noi toți - elevi, colegi de-ai lor din alte generații, ei înșiși, părinții elevilor...)?Cum am putea noi toți (profesori, elevi, părinți, comunitatea...) exploata caracteristicile Generației Z (= elevii, profesorii debutanți azi/acum) pentru o predare-învățare-evaluare de calitate?
Ultima temă a proiectului, Evaluarea și notarea elevilor Pentru evaluarea elevilor pot fi folosite și instrumente web 2.0. Există diverse aplicații care permit profesorilor să creeze teste online la care elevii pot răspunde folosind computere sau telefoanele mobile. Un instrument folosit de mine este Kahoot! Despre acest instrument puteți să vă informați aici:
http://c3.cniv.ro/?q=2017/news/folosirea-dispozitivelor-mobile-%C3%AEn-educa%C8%9Bie și :
Comentarii
Trimiteți un comentariu